POIS RP GDDKiA FS

Postęp robót

W miesiącu marcu 2024 r. Wykonawca wykonał następujące roboty:

Branża drogowa:

SEKCJA 1:

  • Odhumusowanie DJ-5aL km 0+250 - 0+350 – 400 m3
  • Nasyp DJ-5aL km 0+000 - 0+850 – 2 400 m3
  • Nasyp S19 km 14+575 - 14+713 – 1 000 m3
  • Drenaż w pasie rozdziału S19 km 15+000 - 15+500 – 300 m3
  • Drenaż podłużny w pasie rozdziału S19 km 13+200 - 13+700 – 500 m3
  • Rozbiórka nasypu przeciążeniowego S19 km 12+630 - 12+713 – 5 500 m3
  • Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża DJ-5aL km 0+460 - 0+660 – 18 000 m2
  • Drenaż podłużny w pasie rozdziału S19 km 12+750 - 13+000 -250 m
  • Nasyp uzupełniający pod pobocza w km 15+100 – 200 m3
  • Humusowanie skarp wraz z obsianiem S19 km 12+800 - 13+000; 15+000 - 15+500 – 1 800 m2
  • Wykop S19 km 14-000 - 14+600 –2 900 m3
  • Wykop DJ-5aL km 0+000 - 0+850 – 300 m3
  • Wykonanie w-wy mrozoochronnej DJ-5aL km 0+300 - 0+800 - 3 500 m2

SEKCJA 2:

  • Wykop S19 km 16+100 - 16+400– 7 500 m3
  • Wykop rowu S19 km 17+000 - 17+500– 800 m3
  • Wykop S19 km 18+400 - 18+500 (w tym odbudowa skarpy DT-2L) – 5 250 m3
  • Umocnienie rowu S19 km 17+000 - 17+700– 950 m
  • Humusowanie wraz z obsianiem DT-2L+200 – 1 100 m2
  • Nasyp S19 km 17+750 – 17+000 – 5 300 m3
  • Wykop S19 km 18+600- 1 500 m3
  • Odbudowa skarpy DT-2L – 2 100 m3
  • Odbudowa korpusu drogi S19 km 18+200 - 18+330–2300 m3
  • Wykop MOP I Lutoryż (str. P) -1 500 m3
  • Drenaż płytowy S19 km 18+500 – 150 m2
  • Nasyp po pobocza S19 km 17+000 - 17+700 – 100 m3
  • Humusowanie skarpy S19 km 18+200 - 18+500 – 2 400 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej - UT-7L -500 m2
  • Wiercenie otworów MOP P oraz sondowania statyczne w punktach: CPTu_01, CPTu_02, CPTu03, CPTu_04  - 4 szt
  • Wiercenie otworów MOP P - OTW. 4, OTW. 5, OTW.8, OTW.1, OTW.2, OTW.3 -6 szt
  • Wykop - droga łącząca MOPy -1 000 m3
  • Humusowanie pasa rozdziału 17+000 - 17+700 – 1 600 m2
  • Wiercenie otworów MOP P - OTW. 6, OTW.7 – 2 szt

SEKCJA 3:

  • Nasyp - łącznik bezkolizyjny km 0+240 - 0+380- 2 760 m3
  • Rozbiórka nasypu przeciążeniowego - łącznica Ł1 oraz Ł2 km 0+580 - 0+600– 10 755 m3
  • Nasyp - łącznica Ł1 oraz Ł2 km 0+110 - 0+270– 3 600 m3
  • Nasyp UT-11P km 0+000 - 0+123– 150 m3
  • Odbudowa skrap nad drenami DF-4, DF-6, DF-7- portal południe– 1 200 m3
  • Wykop UT-9L km 0+090 - 0+120– 125 m3
  • Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża UT-9L km 0+090 - 0+120 - 40 m2
  • Wykonanie w-wy mrozoochronnej UT-9L km 0+090 - 0+120 - 40 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej UT-9L km 0+090 - 0+120 - 45 m2
  • Rozbiórka nawierzchni DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 50 m2
  • Wykop DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 50 m3
  • Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża DJ-8L km 0+000 - 0+035- -25 m2
  • Wykonanie w-wy mrozoochronnej DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 25 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 120 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy z AC22P - rondo R1 km 0+050 - 0+100 – 520 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy z AC22P - DJ-9L km 0+027 - 0+122 – 634 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy z AC22P - DJ-8L km 0+000 - 0+030 - 225 m2
  • Wykonanie w-wy wiążącej AC16W - rondo R1 km 0+050 - 0+100 - 725 m2
  • Drenaż płytowy DF-6 oraz DF-7 - portal południe – 150 m2
  • Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża - rondo R2 – 1 100 m2
  • Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża - bypass DW988 – 500 m2
  • Wykonanie GWN - łącznik bezkolizyjny km 0+240 – 0380 – 1 400 m3
  • Rozbiórka nasypu przeciążeniowego S19 km 21+256 - 21+320 – 3 050 m3
  • Wykonanie w-wy wiążącej AC16W - DJ-9L km 0+060 - 0+250 – 1 440 m2
  • Wykonanie w-wy wiążącej AC16W - DJ-8L km 0+000 - 0+030 - 225 m2
  • Wykonanie w-wy mrozoochronnej - rondo R2 – 1 100 m2
  • Wykonanie w-wy mrozoochronnej - bypass DW988 -  500 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej - rondo R2 – 1 100 m2
  • Wy`konanie w-wy podbudowy zasadniczej - bypass DW988 - 500 m2
  • Wykonanie w-wy podbudowy pomocniczej - łącznik bezkolizyjny km 0+250 - 0+400 – 3 000 m2

Branża mostowa:

  • ES-1 - Montaż polimerowych desek gzymsowych
  • ES-1-Zbrojenie elementów Konstrukcyjnych- kapa chodnikowa b2, lewa nitka-prawa strona
  • ES-1 - krawężnik kamienny  - montaż
  • ES-1- Zbrojenie elementów konstrukcyjnych- kapa b2 lewa nitka
  • ES-5 - Zbrojenie ustroju nośnego - nitka prawa
  • ES-7 - Zbrojenie ustroju nośnego - segment 5L (etap II)
  • ES-7 - Zbrojenie ustroju nośnego - segment 6L (etap I)
  • ES-7 - Betonowanie segmentu 6P (etap I)
  • ES-7 - Betonowanie segmentu 5L (etap I)
  • ES-7 - Zbrojenie ustroju nośnego - segment 7L (etap I)
  • ES 9-Beton niekonstrukcyjny- P2P,P4L
  • ES-9 - Wykonanie ścian szczelinowych
  • ES-9 - Zbrojenie belek spinających P1
  • ES-9 - Betonowanie belek spinających P1
  • ES-9 - Wykonanie robót fundamentowych - ściany szczelinowe
  • PZM-2-beton podkładowy- Płyty przejściowe P+L

Branża tunelowa + portale:

Portal południowy:

  • Betonowanie ściany torkretowej – 157m3
  • Montaż zbrojenia ściany torkretowej – 812 kg
  • Wykonanie drenów wierconych– 244 m
  • Sprężanie kotew - program naprawczy nr 7 (nie przewidziano w planie)– 2 m

Portal północny:

  • Beton podkładowy pod oczep– 15 m3
  • Wykop pod oczep w osi D – 3 900 m3
  • Wykop pod oczep w osi A - 1 500 m3
  • Skuwanie głowic pali wielkośrednicowych (nie przewidziano w planie) - 10 szt
  • Betonowanie oczepu– 30 m3
  • Wykop pod oczep (nie przewidziano w planie)- 2 450 m3

Branża teletechniczna:

  • Budowa kanału technologicznego ST-90/3/1- ST-90/3/2 w km 10+800– 17,20 m
  • Budowa oświetlenia drogowego Babica Rondo R2 - szafa SO-IV – 50 m
  • Budowa Kanału Technologicznego od ST-89A- ST-89B w km 10+965 – 7 m
  • Budowa Kanału Technologicznego od ST-79- WK04 w km 10+164 – 6 m
  • Budowa Kanału Technologicznego od ST-79- WK04 w km 10+164 – 5,2 m
  • Budowa Kanału Technologicznego od ST-94- ST-94/1 w km 11+300 – 28 m

Branża konstrukcyjna:

  • Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.

Branża melioracyjna:

  • Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.

Branża energetyczna:

  • Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica - szafa SO-I– 150 m
  • Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica DW988 - szafa SO-I - montaż fundamentów – 12 szt
  • Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica DW988 - szafa SO-I - montaż przewodów – 230 m
  • Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica DW988 - szafa SO-I – wykop – 25 m
  • Budowa oświetlenia drogowego Babica Rondo R2 - szafa SO-IV– 100 m
  • Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica - szafa SO-IV - montaż fundamentów – 5 szt
  • Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica - szafa SO-IV - montaż przewodów – 293 m
  • Budowa Kanału Technologicznego od ST-91- ST-91/1 w km 11+144– 66,60 m
  • Budowa Kanału Technologicznego od ST-89A- ST-89B w km 10+965– 14 m

Branża wodno-kanalizacyjna:

  • Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.

Branża kanalizacja deszczowa:

  • Kanalizacja deszczowa DN300 na odc. DB43-DB42 - rondo R2 węzeł Babica– 8m
  • Kanalizacja deszczowa DN200 na odc. DB42-KR423 - rondo R2 węzeł Babica– 17 m
  • Kanalizacja deszczowa DN200 na odc. KR414-Wyl87d, KR415-Wyl89d - rondo R2 węzeł Babica– 34 m
  • Montaż przykanalików DN200- Kr338 - wyl 43.1d, Kr330 - wyl43d; Kr331a - DB46 - wyl45d; Kr331 -Kr369, Kr370 - Węzeł Babica – 70 m
  • Montaż przykanalików Łącznik Ł1 – 2 szt
  • Wpusty deszczowe wraz z przykanalikami DN200 KR351, 356 - łącznice Ł1/Ł2, węzeł Babica -26 m

Zbiorniki retencyjne:

  • Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.

Branża gazowa:

  • Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.

Montaż maszyny TBM:

  • Konserwacja oraz utrzymanie systemów TBM na czas przedłużonego przestoju
  • Rozładunek transportów z komponentami
  • Zakończenie spawania instalacji płukania sprężonym powietrzem w ścianach komory roboczej
  • Przygotowanie nowych wsporników dla stalowego kanału wentylacyjnego na wózkach 3 - 4
  • Przygotowanie i montaż zaworów systemu smarowania ogona tarczy (ATEX)
  • Montaż płyty adaptacyjnej dla zasuw podwójnych w przenośniku ślimakowym
  • Spawanie płyt adaptacyjnych zasuw podwójnych w przenośniku ślimakowym
  • Przygotowanie wsporników pod instalację elektryczną: AeroX, szafy, korytka kablowe

Zakład prefabrykacji:

  • Kontynuacja produkcji prefabrykowanych segmentów obudowy tunelu

ETAP PROJEKTOWANIA

Wykonawca w m-cu marcu prowadził następujące prace projektowe/działania:

Projekt Wykonawczy,

Cykliczny monitoring powierzchniowy aktywności obszarów osuwiskowych oraz monitoring położenia zwierciadła wód gruntowych w strefach tunelowych,

Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

Szacunkowy postęp prac projektowych przedstawia się następująco:

Poz.

Wyk.

Płat.

 

Nazwa dokumentu

Zaawansowanie %
II.1Projekt budowlany, Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej100%
II.2Projekt wykonawczy, Instrukcje obsługi i konserwacji, specyfikacje techniczne, w tym prawa autorskie98,80%
II.3Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wykonany na potrzeby ponownej oceny oddziaływania na środowisko99,60%
II.4Mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych, mapa z proponowanym przebiegiem inwestycji określająca linie rozgraniczające i linie ograniczonego korzystania z nieruchomości, zestawienia i wykazy stanowiące treść decyzji ZRiD. Mapa zawierająca projekty podziałów nieruchomości100%
II.5Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości (podziały nieruchomości)99,75%
II.6Geologia (Projekt robót geologicznych, Dokumentacja geologiczno-inżynierska, Dokumentacja hydrogeologiczna, Opinia geotechniczna, Dokumentacja badań podłoża gruntowego, Projekt geotechniczny)

100%

 

ZAAWANSOWANIE FINANSOWE

 

/ ZAMAWIAJĄCY

Generalna Dyrekcja Dróg
Krajowych i Autostrad,
Oddział w Rzeszowie
www.gddkia.gov.pl

/ INŻYNIER KONTRAKTU

Multiconsult Polska
Spółka z o.o.
ul. Bonifraterska 17
02-303 Warszawa
multiconsult-polska.com

/ WYKONAWCA-LIDER

Mostostal Warszawa S.A
ul. Konstruktorska 12A
02-673 Warszawa
www.mostostal.waw.pl

/ WYKONAWCA

Acciona Construccion S.A. Avenida de Europa 18 Parque Empresarial la Moraleja 28108 Alcobendas, Madryt, Hiszpania
www.acciona.com