Postęp robót
W miesiącu marcu 2024 r. Wykonawca wykonał następujące roboty:
Branża drogowa:
SEKCJA 1:
- Odhumusowanie DJ-5aL km 0+250 - 0+350 – 400 m3
- Nasyp DJ-5aL km 0+000 - 0+850 – 2 400 m3
- Nasyp S19 km 14+575 - 14+713 – 1 000 m3
- Drenaż w pasie rozdziału S19 km 15+000 - 15+500 – 300 m3
- Drenaż podłużny w pasie rozdziału S19 km 13+200 - 13+700 – 500 m3
- Rozbiórka nasypu przeciążeniowego S19 km 12+630 - 12+713 – 5 500 m3
- Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża DJ-5aL km 0+460 - 0+660 – 18 000 m2
- Drenaż podłużny w pasie rozdziału S19 km 12+750 - 13+000 -250 m
- Nasyp uzupełniający pod pobocza w km 15+100 – 200 m3
- Humusowanie skarp wraz z obsianiem S19 km 12+800 - 13+000; 15+000 - 15+500 – 1 800 m2
- Wykop S19 km 14-000 - 14+600 –2 900 m3
- Wykop DJ-5aL km 0+000 - 0+850 – 300 m3
- Wykonanie w-wy mrozoochronnej DJ-5aL km 0+300 - 0+800 - 3 500 m2
SEKCJA 2:
- Wykop S19 km 16+100 - 16+400– 7 500 m3
- Wykop rowu S19 km 17+000 - 17+500– 800 m3
- Wykop S19 km 18+400 - 18+500 (w tym odbudowa skarpy DT-2L) – 5 250 m3
- Umocnienie rowu S19 km 17+000 - 17+700– 950 m
- Humusowanie wraz z obsianiem DT-2L+200 – 1 100 m2
- Nasyp S19 km 17+750 – 17+000 – 5 300 m3
- Wykop S19 km 18+600- 1 500 m3
- Odbudowa skarpy DT-2L – 2 100 m3
- Odbudowa korpusu drogi S19 km 18+200 - 18+330–2300 m3
- Wykop MOP I Lutoryż (str. P) -1 500 m3
- Drenaż płytowy S19 km 18+500 – 150 m2
- Nasyp po pobocza S19 km 17+000 - 17+700 – 100 m3
- Humusowanie skarpy S19 km 18+200 - 18+500 – 2 400 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej - UT-7L -500 m2
- Wiercenie otworów MOP P oraz sondowania statyczne w punktach: CPTu_01, CPTu_02, CPTu03, CPTu_04 - 4 szt
- Wiercenie otworów MOP P - OTW. 4, OTW. 5, OTW.8, OTW.1, OTW.2, OTW.3 -6 szt
- Wykop - droga łącząca MOPy -1 000 m3
- Humusowanie pasa rozdziału 17+000 - 17+700 – 1 600 m2
- Wiercenie otworów MOP P - OTW. 6, OTW.7 – 2 szt
SEKCJA 3:
- Nasyp - łącznik bezkolizyjny km 0+240 - 0+380- 2 760 m3
- Rozbiórka nasypu przeciążeniowego - łącznica Ł1 oraz Ł2 km 0+580 - 0+600– 10 755 m3
- Nasyp - łącznica Ł1 oraz Ł2 km 0+110 - 0+270– 3 600 m3
- Nasyp UT-11P km 0+000 - 0+123– 150 m3
- Odbudowa skrap nad drenami DF-4, DF-6, DF-7- portal południe– 1 200 m3
- Wykop UT-9L km 0+090 - 0+120– 125 m3
- Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża UT-9L km 0+090 - 0+120 - 40 m2
- Wykonanie w-wy mrozoochronnej UT-9L km 0+090 - 0+120 - 40 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej UT-9L km 0+090 - 0+120 - 45 m2
- Rozbiórka nawierzchni DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 50 m2
- Wykop DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 50 m3
- Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża DJ-8L km 0+000 - 0+035- -25 m2
- Wykonanie w-wy mrozoochronnej DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 25 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej DJ-8L km 0+000 - 0+035 - 120 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy z AC22P - rondo R1 km 0+050 - 0+100 – 520 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy z AC22P - DJ-9L km 0+027 - 0+122 – 634 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy z AC22P - DJ-8L km 0+000 - 0+030 - 225 m2
- Wykonanie w-wy wiążącej AC16W - rondo R1 km 0+050 - 0+100 - 725 m2
- Drenaż płytowy DF-6 oraz DF-7 - portal południe – 150 m2
- Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża - rondo R2 – 1 100 m2
- Wykonanie w-wy ulepszonego podłoża - bypass DW988 – 500 m2
- Wykonanie GWN - łącznik bezkolizyjny km 0+240 – 0380 – 1 400 m3
- Rozbiórka nasypu przeciążeniowego S19 km 21+256 - 21+320 – 3 050 m3
- Wykonanie w-wy wiążącej AC16W - DJ-9L km 0+060 - 0+250 – 1 440 m2
- Wykonanie w-wy wiążącej AC16W - DJ-8L km 0+000 - 0+030 - 225 m2
- Wykonanie w-wy mrozoochronnej - rondo R2 – 1 100 m2
- Wykonanie w-wy mrozoochronnej - bypass DW988 - 500 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej - rondo R2 – 1 100 m2
- Wy`konanie w-wy podbudowy zasadniczej - bypass DW988 - 500 m2
- Wykonanie w-wy podbudowy pomocniczej - łącznik bezkolizyjny km 0+250 - 0+400 – 3 000 m2
Branża mostowa:
- ES-1 - Montaż polimerowych desek gzymsowych
- ES-1-Zbrojenie elementów Konstrukcyjnych- kapa chodnikowa b2, lewa nitka-prawa strona
- ES-1 - krawężnik kamienny - montaż
- ES-1- Zbrojenie elementów konstrukcyjnych- kapa b2 lewa nitka
- ES-5 - Zbrojenie ustroju nośnego - nitka prawa
- ES-7 - Zbrojenie ustroju nośnego - segment 5L (etap II)
- ES-7 - Zbrojenie ustroju nośnego - segment 6L (etap I)
- ES-7 - Betonowanie segmentu 6P (etap I)
- ES-7 - Betonowanie segmentu 5L (etap I)
- ES-7 - Zbrojenie ustroju nośnego - segment 7L (etap I)
- ES 9-Beton niekonstrukcyjny- P2P,P4L
- ES-9 - Wykonanie ścian szczelinowych
- ES-9 - Zbrojenie belek spinających P1
- ES-9 - Betonowanie belek spinających P1
- ES-9 - Wykonanie robót fundamentowych - ściany szczelinowe
- PZM-2-beton podkładowy- Płyty przejściowe P+L
Branża tunelowa + portale:
Portal południowy:
- Betonowanie ściany torkretowej – 157m3
- Montaż zbrojenia ściany torkretowej – 812 kg
- Wykonanie drenów wierconych– 244 m
- Sprężanie kotew - program naprawczy nr 7 (nie przewidziano w planie)– 2 m
Portal północny:
- Beton podkładowy pod oczep– 15 m3
- Wykop pod oczep w osi D – 3 900 m3
- Wykop pod oczep w osi A - 1 500 m3
- Skuwanie głowic pali wielkośrednicowych (nie przewidziano w planie) - 10 szt
- Betonowanie oczepu– 30 m3
- Wykop pod oczep (nie przewidziano w planie)- 2 450 m3
Branża teletechniczna:
- Budowa kanału technologicznego ST-90/3/1- ST-90/3/2 w km 10+800– 17,20 m
- Budowa oświetlenia drogowego Babica Rondo R2 - szafa SO-IV – 50 m
- Budowa Kanału Technologicznego od ST-89A- ST-89B w km 10+965 – 7 m
- Budowa Kanału Technologicznego od ST-79- WK04 w km 10+164 – 6 m
- Budowa Kanału Technologicznego od ST-79- WK04 w km 10+164 – 5,2 m
- Budowa Kanału Technologicznego od ST-94- ST-94/1 w km 11+300 – 28 m
Branża konstrukcyjna:
- Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.
Branża melioracyjna:
- Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.
Branża energetyczna:
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica - szafa SO-I– 150 m
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica DW988 - szafa SO-I - montaż fundamentów – 12 szt
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica DW988 - szafa SO-I - montaż przewodów – 230 m
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica DW988 - szafa SO-I – wykop – 25 m
- Budowa oświetlenia drogowego Babica Rondo R2 - szafa SO-IV– 100 m
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica - szafa SO-IV - montaż fundamentów – 5 szt
- Budowa oświetlenia drogowego Węzeł Babica - szafa SO-IV - montaż przewodów – 293 m
- Budowa Kanału Technologicznego od ST-91- ST-91/1 w km 11+144– 66,60 m
- Budowa Kanału Technologicznego od ST-89A- ST-89B w km 10+965– 14 m
Branża wodno-kanalizacyjna:
- Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.
Branża kanalizacja deszczowa:
- Kanalizacja deszczowa DN300 na odc. DB43-DB42 - rondo R2 węzeł Babica– 8m
- Kanalizacja deszczowa DN200 na odc. DB42-KR423 - rondo R2 węzeł Babica– 17 m
- Kanalizacja deszczowa DN200 na odc. KR414-Wyl87d, KR415-Wyl89d - rondo R2 węzeł Babica– 34 m
- Montaż przykanalików DN200- Kr338 - wyl 43.1d, Kr330 - wyl43d; Kr331a - DB46 - wyl45d; Kr331 -Kr369, Kr370 - Węzeł Babica – 70 m
- Montaż przykanalików Łącznik Ł1 – 2 szt
- Wpusty deszczowe wraz z przykanalikami DN200 KR351, 356 - łącznice Ł1/Ł2, węzeł Babica -26 m
Zbiorniki retencyjne:
- Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.
Branża gazowa:
- Brak wykonywanych robót w m-cu marcu 2024 r.
Montaż maszyny TBM:
- Konserwacja oraz utrzymanie systemów TBM na czas przedłużonego przestoju
- Rozładunek transportów z komponentami
- Zakończenie spawania instalacji płukania sprężonym powietrzem w ścianach komory roboczej
- Przygotowanie nowych wsporników dla stalowego kanału wentylacyjnego na wózkach 3 - 4
- Przygotowanie i montaż zaworów systemu smarowania ogona tarczy (ATEX)
- Montaż płyty adaptacyjnej dla zasuw podwójnych w przenośniku ślimakowym
- Spawanie płyt adaptacyjnych zasuw podwójnych w przenośniku ślimakowym
- Przygotowanie wsporników pod instalację elektryczną: AeroX, szafy, korytka kablowe
Zakład prefabrykacji:
- Kontynuacja produkcji prefabrykowanych segmentów obudowy tunelu
ETAP PROJEKTOWANIA
Wykonawca w m-cu marcu prowadził następujące prace projektowe/działania:
Projekt Wykonawczy,
Cykliczny monitoring powierzchniowy aktywności obszarów osuwiskowych oraz monitoring położenia zwierciadła wód gruntowych w strefach tunelowych,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Szacunkowy postęp prac projektowych przedstawia się następująco:
Poz. Wyk. Płat. |
Nazwa dokumentu | Zaawansowanie % |
II.1 | Projekt budowlany, Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej | 100% |
II.2 | Projekt wykonawczy, Instrukcje obsługi i konserwacji, specyfikacje techniczne, w tym prawa autorskie | 98,80% |
II.3 | Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wykonany na potrzeby ponownej oceny oddziaływania na środowisko | 99,60% |
II.4 | Mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych, mapa z proponowanym przebiegiem inwestycji określająca linie rozgraniczające i linie ograniczonego korzystania z nieruchomości, zestawienia i wykazy stanowiące treść decyzji ZRiD. Mapa zawierająca projekty podziałów nieruchomości | 100% |
II.5 | Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości (podziały nieruchomości) | 99,75% |
II.6 | Geologia (Projekt robót geologicznych, Dokumentacja geologiczno-inżynierska, Dokumentacja hydrogeologiczna, Opinia geotechniczna, Dokumentacja badań podłoża gruntowego, Projekt geotechniczny) | 100% |
ZAAWANSOWANIE FINANSOWE
/ INŻYNIER KONTRAKTU
Multiconsult Polska
Spółka z o.o.
ul. Bonifraterska 17
02-303 Warszawa
multiconsult-polska.comSpółka z o.o.
ul. Bonifraterska 17
02-303 Warszawa
/ WYKONAWCA
Acciona Construccion S.A.
Avenida de Europa 18
Parque Empresarial la Moraleja 28108 Alcobendas,
Madryt, Hiszpania
www.acciona.com